Zabiegi na ciało

Leczenie łysienia

Zarówno u Pań i u Panów występuje problem dotyczący wypadania włosów. Jest to dość poważne schorzenie gdyż to właśnie włosy budują wizerunek każdego z nas. Przyczyną wypadania włosów może być stres, choroby skóry głowy, choroby ogólne. Nasza nieodpowiednia dieta może również przyczynić się do tego przykrego zjawiska, brak witamin oraz problemy z układem krążenia ciała.

Dzięki Medestetic zapewnią sobie Państwo odpowiednio zaplanowane i przeprowadzone leczenie. Łysienie bowiem jest ciężkim do wyleczenia schorzeniem i podstawą jest doświadczenie oraz odpowiednie dobranie zabiegów przez lekarza.

Proponowane zabiegi:
1. Farmakoterapia
2. Mezoterapia (1xtydzień przez 2 miesiące, następnie 1 x miesiąc przez okres 3-6 m- cy)
Pierwsze efekty leczenia widoczne są dopiero po 2 miesiącach (zahamowanie wypadania, poprawa jakości włosów).

Nadpotliwość

Nadpotliwość najczęściej występuje w rejonie pach, dłoni oraz stóp. Spowodowana jest nadmiernym występowaniem gruczołów potowych i ich nadmiernej aktywności. Główną przyczyną występowania nadpotliwości jest zaburzone funkcjonowanie jednego z gruczołów potowych. Najczęściej jednak odwiedzają nas pacjenci z tzw. poceniem emocjonalnym. W takim przypadku nadpotliwość występuje w przypadku występowania silnych emocji. Leczona jest ona odpowiednimi kosmetykami, lekami, akupunkturą oraz leczeniem chirurgicznym.

Jedną z najskuteczniejszych metod jest zastosowanie toksyny botulinowej. Zabieg polega na ostrzyknięciu pach, dłoni, czy stóp preparatem o nazwie Dysport, trwa 30 min., jest skuteczny z efektem utrzymującym się od 6 do 10 miesięcy. Inną metodą jest terapia HIDREX, opierająca się na procesie jonoforezy, dająca dobre efekty przy leczeniu nadpotlowości rąk i stóp ale wymagająca regularności wizyt w gabinecie.

HIDREX to urządzenie do terapii jonoforezą nadmiernej potliwości rąk i stóp. Obszary ciała poddawane terapii są zanurzane w wanience wypełnionej wodą, przez którą przepływa prąd stały. Natężenie prądu jest zwiększane do momentu, kiedy pacjent zaczyna odczuwać jego działanie w postaci mrowienia. Działanie polega na ograniczeniu wydzielania gruczołów potowych bez ich uszkadzania. Terapia ta wyróżnia się najwyższą skutecznością. Przeciwwskazania: ostre stany zapalne skóry, nowotwory złośliwe i łagodne, gorączka, ciąża, wszczepiony rozrusznik serca, zapalenie żył. Zaleca się wykonanie 10 zabiegów 3x w tygodniu, następnie dla podtrzymania terapii raz w tygodniu.

Migrena przewlekła

Migrena jest bardzo ciężką chorobą, która utrudnia choremu normalne codzienne funkcjonowanie. Objawia się ona bardzo ostrym i intensywnym bólem głowy który nie pozwala na jakiekolwiek skupienie. Migrena charakteryzuje się napadami bólowymi, które trwają od kilku minut nawet do kilku dni.

Bardzo efektownym sposobem przy leczeniu migreny jest stosowanie toksyny botulinowej. Botoks jest jedną z najskuteczniejszych metod, a efekty można odczuć już po około tygodnia czasu od zabiegu. Sam zabieg jest bezbolesny i w pełni bezpieczny. Efekty utrzymują się od 3 do 6 miesięcy.

CAVI-LIPO – skuteczne wyszczuplanie

Jest to bardzo skuteczna metoda odchudzania miejscowego. Jest niezwykle skuteczna i bardzo bezpieczna, pomaga pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz usunąć niechciany cellulit. Fale Cavi-Lipo skierowane są bezpośrednio w komórki tłuszczowe, po czym zmieniają one swój stan i objętność.

Zasada działania Cavi-Lipo opiera się na zastosowaniu ultradźwięków, które sprawiają że zabieg jest zupełnie bezbolesny i w pełni bezpieczny. Metoda ta została zatwierdzona przez FDA, posiada certyfikat ISO oraz CE.

Dzięki Cavi-Lipo możemy modelować brzuch, ramiona, uda oraz inne partie ciała na których występuje nadmiar tłuszczu lub cellulit. Efekty po zabiegu są natychmiastowe , ponieważ po pierwszym zabiegu możemy stracić z obwodu aż 1-1.5 cm. Po zastosowaniu serii zabiegów efekty znacząco się potęgują.

Lipoliza

Lipoliza iniekcyjna to nowoczesny, bezoperacyjny zabieg medycyny estetycznej, którego wynikiem jest wyraźna redukcja tkanki tłuszczowej brzucha, pośladów, bioder, ud, ramion, podbródka. Jest to nowa, efektywna metoda redukowania tkanki tłuszczowej, w której następuje rozpad komórek gromadzących tłuszcz oraz likwidacja cellulitu. Jest w stanie usunąć tkankę tłuszczową, której nie dało się zlikwidować poprzez diety lub terapię ruchową.

Zabieg lipolizy trwa od 30 do 50 minut, polega na wstrzyknięciu cienką igłą w otłuszczone miejsca mieszaniny dwóch substancji:
• wyciągu z soi: fosfatydylocholiny,
• soli żółciowej: deoksycholatu.

Dochodzi wtedy do lipodestrukcji: preparat rozpuszcza komórki tłuszczowe, następnie zbędny tłuszcz jest transportowany do wątroby i usuwany w procesach metabolicznych.

Dzięki lipolizie iniekcyjnej pozbędziemy się:
• fałdek pod pośladkami, tzw. bananów
• tłuszczu występującego po wewnętrznej i zewnętrznej stronie ud,
• lekko zaokrąglonego brzuszka,
• wałeczków na plecach i w okolicach pach,
• grubego, otłuszczonego "byczego" karku,
• tłuszczu na ramionach i kolanach,
• podwójnego podbródka,
• tzw. chomików (nadmiaru tłuszczu w dolnych partiach policzków).

Lipoliza iniekcyjna jest jedną z lepszych metod na pozbycie się cellulitu.
Liczba zabiegów koniecznych do wykonania zależna jest od grubości tkanki tłuszczowej w miejscu, z którego chcemy ją wyeliminować. Zaleca się wykonanie kilku zabiegów, 4-6 w odstępie 2 tygodni. Widoczne efekty uzyskuje się dopiero po 8 tygodniach od zabiegu.

Cellulit

Cellulit to zaburzenie w budowie skóry, głównie tkanki podskórnej, które prowadzi do zmiany w wyglądzie skóry. Na powierzchni skory pojawiają się guzki i zagłębienia przypominające skórkę pomarańczy. Cellulit jest częstą przypadłością kobiet w różnym wieku. Występuje na następujących obszarach:
• uda
• pośladki
• brzuch.

Jednym z największych estetycznych problemów każdego klienta jest cellulit. Przyczynia się niestety do obniżenia samooceny i złego samopoczucia. Kobiety u których występuje cellulit skupiają się na doborze odpowiednich ubrań, tak oby zasłonić niedoskonałości swojego ciała. Bardzo duża ilość bo aż 90% kobiet po menopauzie doświadcza tej przykrej przypadłości.

O ile dwa pierwsze etapy są w dużym stopniu odwracalne, to w dwóch następnych, w których pojawia się zwłóknienie i bolesność, niewiele możemy zrobić. Dlatego tak ważne jest, aby wcześnie zacząć leczyć cellulit. Leczenie jest dość trudne, wymaga cierpliwości i systematyczności pacjentki. Obejmuje oprócz aktywności fizycznej i odpowiedniej diety szereg zabiegów medycyny estetycznej:
• mezoterapię lekarską
• mezoterapię bezigłową
• leczenie falami radiowymi – RF Diathermy
• karboksyterapię
• endermologię

Leczenie blizn, rozstępów

Blizny powstają poprzez uszkodzenie skóry spowodowane czynnikami mechanicznymi, termicznymi lub chemicznymi. Występują również specyficzne rodzaje blizn jak te potrądzikowe. Stanowią one problem od strony estetycznej oraz przyczyniają się do złego samopoczucia i niskiej samooceny osoby która je posiada. Największym problemem są blizny występujące w rejonie twarzy lub innych widocznych na co dzień częściach ciała.

Bardzo skutecznymi metodami w usuwaniu blizn są:
• peelingi lekarskie
• mikrodermabrazja
• mezoterapia
• laseroterapia
• krioterapia i inne.

Rozstępy występują na poziomie głębokiej warstwy skóry, są brzydko wyglądającymi białymi lub czerwonymi prążkami na naszym ciele. Jednymi z najczęstszych obszarów na którym możemy zaobserwować rozstępy to brzuch, biust, uda i pośladki. Pojawiają się one w wyniku mocnego naciągnięcia skóry w krótkim odstępie czasowym np. po przytyciu lub ciąży. Drugą przyczyną powstawania rozstępów są zaburzenia hormonalne.

Występują dwie fazy:
1. rozstępy czerwone – faza zapalna, osiągamy lepszy efekt leczenia
2. rozstępy białe – faza zanikowa, są trudniejsze do wyleczenia

Leczenie:
1. peelingi lekarskie
2. mikrodermobrazja
3. mezoterapia
4. RF Diathermy(fale radiowe)